vänner,

fan vad jag älskar att ha vänner. idag har varit en riktigt underbar dag.
vaknade vid nio till ett soligt örnsköldsvik. Gick ner på stan efter tio nångång för att göra lite ärenden.
Hemma vid halv tolv, ringde csn och telia och fick svar på lite frågor.
Sedan följde jag med Nordin och Gun och gymmade och där var Lina och Sophia.
Efter det blev det fika på UH för mig, Gun och Nordin. Där var vi till halv fem då Katten och Stina hämtade upp mig för lite jobb på sommarvågen. Träffade flera ur laget och hade roligt, även fast vi bara jobbade.
Mötte sedan upp Sandra och gick på Fotboll för att se Hägglunds - ÖDFF, rolig match att se och roligt att träffa sandra igen! Matchen blev 3-3 och jag tycker att Christine var skitbra :) Jättekul att träffa henne också, längtar nu ännu mer till yran.
Mötte upp laget sen igen på skyttis och sedan hem, där jag är nu.
Riktigt bra dag och det för jag fått vara med vänner hela dag. 

Kommentarer
Postat av: mor

http://egoina.blogg.se/ sanslös människa

2008-07-24 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0