tillbaka till..

Är hemma från skåne igen.
Kom hem igår vid halv nio, orkar inte skriva något om resan eller hur i hade det där, mer än att det var riktigt roligt och att jag hittade några nya koftor. Det var självklart väldigt roligt att träffa jennie igen!
Idag har jag legat i soffan och dragit mig ett bra tag, ångrar mig lite då det var fint väder på morgonen.
sedan har jag plockat ihop här hemma så nu ser det lite bättre ut, även fast det måste dammsugas och så.
Ikväll är det träning med nån ny kille eftersom familjen Grön har semester, det blir spännande. tydligen skulle vi
vara ute och springa på någon myr.

nu ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: MOR

du får tvätta skor då när du kommer hem om ni ska springa på myr. Kanske det blir myrfotboll, jobbigt.

2008-07-15 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0