grått och molnigt,

fan vad jag skäms över mig själv hur jag spenderat denna dag.
Ställde väckarn på sju och snooza till tjugo över. Gjorde en kraftansträngning för att ta mig uppe och ta lite fil med musli.
Gick och la mig igen. Tänkte sova till halv nio, blev halv tio istället.
Tog ytterligare en kraftansträngning och klev upp, borstade tänderna och begav mig mot skyttis.
Löpte femman på skyttis, gick in på gymmet och gjorde mina övningar där och sedan hem.
Klockan är typ halv tolv och jag har ätit gröt och kollat bloggar. Orkar inte se på tv och lägger mig i sängen och sover till... TRE!  skönt, eftersom jag valde att snooza men ändå. Nu är klockan 15.30 och det är tio minuter kvar tills jag börjar jobba.
snacka om att slösa på en dag, fast. vädret har verkligen sugit.

Kommentarer
Postat av: MOR

Men sova är ju skönt!

2008-07-21 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0