b-day.

idag har varit en hur bra dag somhelst.
började med att jag mötte uppe angelica på stan och sedan gick vi hem till mig och solade och låg och snacka skit.
sedan blev det en tur ner på systemet och mcdonalds, vi var förjävligt sugna på glass alltså.
efter det så blev det lite lyxmat som var nudlar och sedan hade jag träning som var grymt jobbig. idag har jag trningsvärk som fan och imorgon kommer det att vara ännu värre.
kvällen har spenderats hos camilla som är födelsedagsbarn idag. Det ar en massa gott med fika och jag tog för mig.
man måste ju passa på.  det snackades mest om yran, jag tror alla vi tjejer är rätt sugna på det nu.
snart åker jag hem och sen är det skåne.  i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0