twentyfour,

det är inte länge kvar till jul nu alltså..
9 skoldagar kvar sen är det över. Så härligt.
Kommer faktiskt att sakna många i klassen när det är slut.
Det finns så många söta elever med så härliga personligheter.

Denna vecka kommer att gå fort då det är curling på torsdag och pyssel hela fredagen.
På onsdag ska jag dessutom stå i målet på deras idrott.

Just nu sitter jag och funderar på en tattoo jag ska göra, men kommer inte på nåt riktigt bra.
Ikväll är det boston tea party och nu ska jag fortsätta lyssna på julradio.se

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, men de har också gjort att jag aldrig nånsin kommer att köpa nån av deras produkter så länge jag förknippar varumärket med reklamen.

2008-12-08 @ 21:08:56
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, men de har också gjort att jag aldrig nånsin kommer att köpa nån av deras produkter så länge jag förknippar varumärket med reklamen.

2008-12-08 @ 21:10:45
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0