thanks alot, co-host.

Tänkte bara ge svar på de kommentarer jag fått angående planering.
Visst planerar jag mitt liv och så, men endast med saker som är roligt.
Typ; Innebandyträningar, hälsa på familjen/vänner, få besök av familjen/vänner.
Inte så mycket annat. Annars hade jag aldrig haft stökigt på mitt rum, odiskat, ostädat,
varit värdelös på laga mat, osv.
Dessutom när jag menade med planering är att planera skolämnen. Tråkigt.
alltså, att jag måste se och lösa en massa skit som ungarna sen ska göra.
TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska kika hur det ser ut på din dator för när jag kikar här är det inga problem att se vad som står men jag ska tänka på saken. Du vet det får ju inte blir för ljust ;)

2008-12-11 @ 15:51:45
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0