santa claus,

Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte riktigt haft tid.
Har hunnit gjort massor med saker.
Johan och Lina har varit helt underbara under tiden jag har varit där,
även fast lina fick magsjuka dagen innan julafton.
Jag har stått i en match mellan killar som går i femman och trean tror jag
det var. Det var ganska roligt, även fast det var väldigt svårt.
Har öppnat massor med paket och blivit nöjd med dem.
Sett "Tomten är far till alla barnen" och skrattat med Karina och Pappa.
Bakat pepparkakshus med Storebror, Lena och mig själv.
Blev ett riktigt bra bygge designat av Thomas, bild får komma senare.
Sen har jag mest bara varit världens bästa faster åt Theo.
Han älskar mig ;)

Imorgon blir det Östersund och lite mellandagsrea,
jag tänkte köpa en extern hårddisk.

Har spelat Rita & gissa idag, sjukt kul alltså!


Kommentarer
Postat av: babuschkan

Nämen birdie det kanske är dags att skaffa egna ungar snart. Din julklapp hjälper dig en god bit på vägen;)



Föresten blir det inget party för dig medans du är i östersund?

2008-12-26 @ 15:22:40
URL: http://babuschkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0