kreativa klara,

Imorn blir en såå rolig dag på skolan.. Vi ska baka pepparkakor hela förmiddagen, kommer lukta underbart.
Sen på eftermiddagen ska vi göra smällkarameller och tomtar.
Jag måste föröska komma ihåg att ta med en toarulle så ja också får göra en smällkaramell.

Idag efter fyra ska jag och Elin.G gå på stan för att hitta julklappar till våra nära och kära.
Jag har kvar till mor&niklas och till thomas&lena..
De förstnämnda vet jag vad jag ska ge men har inte hittat det än.
Svårast är det till Thomas och Lena.. Alltid!

Imorn möter vi dalen borta, kommer bli en tuff och spännande match.
Sen på lördag ska kanske jag och Angelica ses, äntligen!
Alldeles för längesen nu..

Kommentarer
Postat av: Angelica

äntligen!!

2008-12-06 @ 01:57:43
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0