storsjöyran!

ös som fan.

Helgen var riktigt rolig, har fått träffa jättemycket folk från hammerdal, både vänner och bekanta. Och även många vänner och bekanta från örnsköldsvik.
Enda gången helgen kändes lite trög var på torsdag förmiddag fram tills eftermiddagen.
Morsan hade supit ner mig rejält kvällen innan och jag har aldrig varit så bakis i hela mitt liv typ.
Egentligen vill man skriva ner alla sjuka saker som har hänt, men det  kommer jag aldrig att orka.
Måste bara säga att när jag var på Tingsek inne på teatersalongen och det var bara allmänt mys, så öerraskade han rejält i slutet av uppträdandet för då dyker självaste Timbuktu upp på scen och det var hur jävla bra som helst. Dessutom kom mange schmidt in och stog i publiken, då kunde det inte bli bättre. Jag var ju lite tvär på bror att vi missat manges konsert, men det där gjorde det lite bättre.
Sen så såg jag Lasse.W och det var hur självklart som helst att det var grymt.

och som vanligt så överraskar presidenten alltid lika bra. iår var han jultomten.  det var grymt.


nu: sömn.   imorgon: reda ut vars alla jävla pengar tagit vägen.


Kommentarer
Postat av: MOR

Vart alla pengar tagit vägen?... ett tips systemkvittot du lämnade här typ 801,50. Puss

2008-08-04 @ 09:49:31
URL: http://alienor.bloggsida.se/
Postat av: Camy

Jag har samma problem som du, jag är typ pank nu. Men det var det fan värt! :D

2008-08-04 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0