no entertainment,

God Morgon!
Idag vaknade jag också upp med halsont, men det hade jag redan förstått.
Tog till förnuftet och valde att inte gå på gymmet. Jag måste fan bli frisk, sedan får jag köra igång på riktigt istället.
Idag blir det istället Intersport med Gun och välja ut lite målvaktsgrejer inför kommande säsong.
Sedan åker jag och Bettan vidare till lite olika affärer som inte hanns med igår.
Ikväll kommer Malin och hälsar på, hoppas bara att det inte tar allt för lång tid innan hon kikar förbi.
Blir ensam ikväll och det tycker jag är så sjukt tråkigt att vara, men så är de. Eftersom vi har svetsarhelg med laget och åker imorgon så blir det ingen fest varken ikväll eller imorgon. Men mina vänner ska ut på krogen dem, hade gärnat vela följa med..

Aja, jag får hoppas på shoppinglyckan istället och att exel inte har så jävla fula målvaktsgrejer iår.
Nu måste jag överföra pengar igen från sparkontot, suck..


None          Saknar dig morbror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0