Gött,

Sitter här och småler med Jennie.
VI VANN IDAG OCH DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA.
Vann mot dalen med 6-3 tror jag att det var.
Gick faktiskt bra för mig, även fast jag bara tränat typ två träningar. Och alla newbies va grymma också.

Förresten så köpte jag Kanelte idag och det är något jag kan rekommendera alla som läser.
Brukar aldrig gilla te, men detta gick ner. Kryddar det lite extra med vanlig Kanel också.

Såg förresten en sjukt roligt grej idag på Family Guy.
Familjen var nere i en kloak och Joe (rullstolskillen) förföljde dem.
Helt plötsligt sveps Joe med i strömmen och håller sig fast i kanten vid ett "kloakfall" och Lois snabbar sig för att rädda Joe och håller han i ena handen. Lois skriker att hon inte orkar att hålla kvar honom och Joe ropar "Tänk dig att jag är ditt barn" också tappar Lois honom ännu mer och då ropar Joe "Not Meg, Not Meg!!" och Lois drar upp honom hur lätt som helst.
Haha, det var så jäkla roligt att jag låg och skratta högt för mig själv i soffan.


Hade jag orkat hade jag letat upp det på youtube, men de orkar jag inte.  kanske imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0