fan.

Igår kunde jag inte somna förrän efter fyra nångång.
Inatt blev det inte förrän efter två och jag som vill somna någongång för att bli frisk.
Idag vaknade jag med halsvärk och ska ringa tommy lite senare för att se hur jag gör med träningen ikväll.
Troligtvis så vilar jag ikväll. Svetsarhelg med laget och match på Tisdag mot Iksu som känns viktigare.

Idag blir det stan med en hel hög med människor, Jag, bettan, morris, camilla och jennie.
Hoppas att alla följer med bara.


Nu är det dags att gurgla saltvatten som alla säger är så bra.
fan vad jag gruvar mig. Hatar salt förutom på lakrits då..


Kommentarer
Postat av: Mor

vill man va frisk får man offra sig, vänta inte för länge och du svälj inte

2008-08-14 @ 10:10:47
URL: http://alienor.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0