tjabba, tjena, hallå!

Sitter och döar framför msn med jennie på andra sidan.
Hon sitter också och döar fast i skåne.
Jag sitter också och ser på Talang 2008, har inte hänt så mycket spännande än förutom att tobbe trollkarl är en grym programledare. Även fast han nu bara sitter i juryn är han grym ändå.
Sen efter det blir det "Berg flyttar in" tror att det kan bli väldigt roligt att se faktiskt.
Fan, jag känner mig som en gammal tant, utan vänner och Tv4 är min bästa vän.
Jag längtar grymt mycket till den 12 alltså,  då jävlar äre fest!
saknar mitt lag.

nu smörar bert för ett litet barn, han gillar hennes klänning.
den är rosa med vita cirklar nedtill,  dock sjunger hon dåligt - förlåt sverige för det!


Kommentarer
Postat av: A

SAKNAR DITT LAG? TOLFTE? Du ska endast äta middag med dem sedan ska du till oss. It's my birthday ;p

2008-04-05 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0