the man who sold the world

Dagen har varit ganska effektiv, tyvärr har jag inte kunnat utnyttja solen något.
Klev upp åtta och inväntade sandra som kom vid halv nio och då började vi på den här jävla hemtentan.
Höll på till två typ sen gav  vi upp, vi ska fortsätta igen på torsdag så blir vi klara då.
Annars har kursen varut skitdålig och jag hoppas på en bättre nu på måndag.
Har nyss varit och sprungit med malin runt höglandssjön, vi sprang på rätt bra. så nu är jag nöjd.
nya artister klara för yran också, inga jag direkt lyssnar på men mina kompisar blir glada iaf :)

idag fick jag köpa andra delen i Planet Earth också, älskar den dokumentären!
blir bara så ledsen vad vi gör mot våran planet.


Kommentarer
Postat av: babushka

så läckert med antilla

2008-04-29 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0