städa, städa varje fredá (lördag)!

Idag började dagen med att jag läste lite ur "värdegrunden- finns den?" och sen tog jag mig faktiskt ut och löpte, men det gick mindre bra så det går vi inte in på. Stannade till hos bakisbarnet angelica och blev där lite längre än vad jag tänkt mig, och tillslut så blev det att vi bestämde oss för att gå till östra och sen till mig. Mycket trevligt, sen så satt angelica mest vid datorn och jag fick laga middag!   
Sen på kvällen kom camilla och besökte oss!
Men som vanligt så klagade mina vänner på hur det såg ut hos mig och det slutade med att vi tog och storstäda.
Så nu är det mycket fint här, tack tjejer!
De fick mig t.o.m att handla grejer för över 500:- så att det skulle bli finare här. Kändes lite tungt men..
så nu är alla mina vänner välkomna hit! :)


Har haft en mycket trevlig kväll!  thank dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0