Lycka,

Efter jobbet var slut blev det gymmet direkt. Körde armar, övre rygg och lite mage. Har dock alltid en känsla av att jag inte alls tränat när jag är klar, inte kul!
Viktor hämtade mig efter gymmet och vi åkte direkt till EM möbler. Vi lyckades tillslut i djungeln hitta en säng som var skön, bra för min rygg och ett helt okej pris. Om tre veckor är den här, happy!
Vi blev väldigt hungriga efter detta så det fick bli drive-in på Max som alla hjärtans dag middag. Gott var det men dåligt som fan för min hamburgare glömde de lägga i! Så blev endast lökringar med dipp till middag för mig.
Annars har kvällen sett ut som vilken vanlig vardag som helst, Viktor och jag suger på romantik! Vi har iaf packat ihop bordet nu så nu väntar vi ivrigt på det nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0