Längtar hem,

Sitter på jobbet på Parkskolan nu för dagens sista rast inför dagens sista pass innan vi slutar. Idag har mitt och Viktors bord kommit, det står hemma och väntar på oss. Jag längtar hem! Men först ska jag till den efterlängtade sjukgymnasten direkt efter jobbet. Blir inte gamla vanliga Håkansson denna gång. Valde Mia på Citykliniken istället som jag hade praktik hos för ett tag sedan. Gillade henne då och hoppas att jag kommer känna likadant efter dagens besök!

(kolla vad äcklig scary movie hand jag fick bakom Viktors huvud)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello? jag är helt nyfiken på att se hur det blev med bordet ju!!! :D

2012-02-09 @ 16:50:52
URL: http://saragunnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0