Förkyld,

Ligger hemma i sängen nu med en tråkig förkylning. Sängen är på golvet för att riktiga sängen är för mjuk, så nu ligger vi på två tunna madrasser så länge. Blivit otroligt stor skillnad på min rygg åt det bättre hållet.
Är alltså förkyld igen, var ju det kring nyår också. Fick gå hem vid lunch igår från jobbet och sov i nästan 6 timmar, är hemma idag också. Nästa vecka är sista veckan på Parkskolan och fredagen är jag ledig för då ska jag, Viktor och Svack till Åre/Östersund.

Skrev i tidigare inlägg att vi fick bordet, tyvärr var de fel på locket och det måste skickas tillbaka. Nytt bord får vi nästa vecka hoppas jag!

Har även hunnit fylla 24. Av Viktors familj fick jag presentkort på kicks. Av Viktor blev det en kristallkrona liknande sak som man har blockljus i och av Nybba fick jag lila kökshanddukar, lila servetter och en lila bricka. Är jätte nöjd med allt, väntar ivrigt på nästa present från Viktor och saker från min familj. Juste, har ju fått pengar av farmor, Sture & farfar. Mamma & Niklas har skickat ett fint kort också.

Nu ska jag kliva upp och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0