Tisdag,

Helgen i Västerås var underbar. Lördagen spenderades på stan där jag hittade ett linne, t-shirt, lampa, halsband och en massa värmeljus som doftar vanilj. På kvällen gick vi ut och åt på en grekisk restaurang, riktigt god mat. Vi gick sedan runt för att hitta en skön krog att sitta på men var fullt överallt. Vid tolv rullade vi hem igen och tittade lite på tv innan sängdags. Söndagen blev hemresa med tåg från Västerås vid till Stockholm. Från Stockholm åkte vi typ halv ett, jag körde hela vägen till Sundsvall vilket gick bra.
Igår tog jag det väldigt lugnt och idag har jag gått på stan. Ska jobba onsdag och torsdag sen blir det Östersund i helgen.
Idag vurpade jag med cykeln, landade skithårt på höften och har haltat resten av dan. Jävla halka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0