Fucked up,

AJ SOM FAN!! Stukade foten igår på träningen, hann inte ens spela i en period. Hade på känn att det skulle hända, känt mig seg i veckan och träningstrött. Dessutom på jobbet idag ploppade det upp i huvudet en massa tankar om skador och strax innan träningen var det likadant. Har haft likadant förr och även då gjort illa mig på planen så jag fått kliva av.
Ville ju jobba idag. Testade att gå några steg och det började bränna lite mer för varje steg jag tog, la mig i sängen och sedan kom den pulserande brännande smärtan från helvetet och tårarna med! Blir ingen gå träning idag, klarar inte av smärtan. Efter jag har gått sådär känns det som foten är nystukad.
Tur jag fick låna kryckor av svärisarna igår och en toblerone som tröstgodis!
Igår direkt efter stukningen trodde jag inte ens att jag skulle behöva ha den lindad idag, så fel man kan ha!
Nu ska jag hoppa och kissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0