Ojoj,

Bloggen hade ja alldeles glömt bort! Att vara städtant går iaf hur bra som helst. Enkelt jobb och ingen stress. Är faktiskt väldigt skönt!
Helgen som var har jag spenderat med min älskade Brown bear Sara Morian!
I fredags hade jag ett efterlängtat mysigt snack med Camilla som är i Vancouver och hänger, saknar henne sjukt mycket!
Dessutom har jag äntligen kört igång med träningen lite lätt efter typ 1,5 månads vila. Tränade innebandy med damlaget i torsdags och ska vara med även denna vecka om jag får! Imorgon ska jag spela på mattsborgen med ett ihopplock av spelare. Mest bara för att det är kul och bra att röra på sig. Har även planerat att gymma på lördag!


Kommentarer
Postat av: Brown Bear

Wiewie! Längtar tills på lördag! :)

2011-12-12 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0