motivation,

Anställningsintervjuer är svåra alltså.
Man vill verkligen vara sig själv samtidigt som man vill
göra och säga allting rätt till chefen.
Men de gick sådär, men man får väl bara hålla tummarna.

Idag fick jag en spontan överraskning av Gun.
Blev så himla glad, hon är så snäll.
Gun hade köpte en Voodoll till mig.



Roxie är expert på att fånga hjärtan. Hon är väldigt kreativ och hittar
alltid sätt att få den hon vill ha.
Roxie kan göra sig själv totalt oemotståndlig. Är du kär i någon du tror att du aldrig kan få?
Roxie har kraften att se till att dina önskningar slår in.
Roxie hjälper dig att få mannen du vill ha och den du älskar att rusa efter dig.



Riktigt klockren docka till mig, Gun hon kan hon!
Nu måste jag bara tänka ut vilken man jag vill ha,
har som ingen i tankarna.
Tack Maja för motivationen idag, den behövdes!

Kommentarer
Postat av: G

Jag vill också ha!!!! :)

2009-02-25 @ 07:10:06
URL: http://femteifemte.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag med!

2009-02-25 @ 12:43:23
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0