when,

När äntligen mitt självförtroende (som var så jävla långt ner i botten så att the devil himself kunde dra i det) började försvinna så kommer det ny skit.
Träningen idag gick äntligen okej, men med ca 10 min kvar så stukar jag mitt finger och det gär så jävla ont!
Jag týcker lite synd om er läsare att ni inte har möjlighet att se mitt finger nu, för det har svällt upp roligt!

2008 har inte varit mitt år, jag längtar så jävla mycket till jul och nyår för att få börja om på nytt.
Men först ska ja få upp mitt självförtroende i innebandyn igen!
Och jag är äntligen påväg..

Idag så åkte jag och sandra upp till umeå i onödan..
Började med att det var nån lastbil som kört av vägen på E4an så bussen tog en omväg som gjorde att vi blev sena till
lektionen,                   soooooooooooom var inställt!
Det är inte sant.. så det var bara väönta en timme och åka hem igen. fick ju lite matte gjort iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0