the pursuit of happyness,

alltså..  jag är sjuk.  Har köpt ännu en film till min samling.
Denna gång blev det en av de stora favoriterna Jakten på lycka.
älskar verkligen den filmen,


nu är sara här, hon har varit här sedan tre :)
ska käka lite godis och sen blir det melodifestival, vet dock inte vilken som jag har som favorit..
sara tror att hon hejar på perelli.. fast hon har inte hört alla bidragen än.
den gillar jag också.. och sen även bröderna i rött, ni vet rongedal.

heja sverige. 


---


jag och sara sitter och ser på timrå - modo och timrå har precis gjort mål och de fiilmar timråklacken, då geniet  plötsligt säger;
"vad mycket timrå-iter det ser ut att vara där"
konstigt sara, de har hemmaplan!
clever, clever, clever

Kommentarer
Postat av: breder K

Vad har du för dig igentligen? kramar breder

2008-03-15 @ 20:22:47
Postat av: Månsson

LOL! WTF!? OMG! ROFLMAO! BBQ!!! BBLBTWBWO!!

2008-03-16 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0