save me,

Sitter och plöjer igenom en massa musik nu med Disturbed och Shinedown som jag fått av Elin.G.
Funderar ju nämligen på att åka ner till stockholm med henne i slutet av oktober och se dem.
Är iaf bra musik hittils.

Idag har varit en bra dag det med.
Åkte upp till umeå vid halv åtta för att spela mot Dalen 10.00.
Dessvärre förlorade vi med 5-3 men vi gör inte heller en riktigt bra match.
Jag är ganska nöjd med min insats.

Har dragit på mig nåt med axeln också. Ont när jag rör armen runt och uppåt.
Kommer nog inte kunna träna axlar på gymmet imorgon.
Har haft ont ganska länge nu men har trott att det berott på att jag varit svag i axeln, men måste vara något annat.
Imorgon är det även fotografering för matchprogram.

Måste även komma på en dold talang jag har, den som hjälper mig att komma på det bästa får ett pris.


Har haft en grym helg. Känns hur bra som helst nu. Dock är det skolstart imorgon. Tur jag har söder.


Kommentarer
Postat av: ;)

Ta det där med äggen då?

2008-09-01 @ 14:15:39
URL: http://hottopic.devote.se
Postat av: Angelica

Du är duktig på mycket Birdie. Som till exempel att stå på dig fastän att du har fel ;)



Dessutom är du duktig på att handskas med människor, alla tycker om dig!

2008-09-01 @ 15:36:33
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0