Ett sällsynt exemplar,

Idag har jag som vanligt jobbat mina få timmar på morgonen.
12.00 var G hemma hos mig för att parkera bilen och promenera
till stan med mig. Där hamnade vi länge på Carlings eftersom de hade
50& på alla överdelar för tjejer. Jag köpte en tröja och en kofta, 300:-
13.00 hade vi bokat fika med Bettan på Waynes. Det var riktigt mysigt
och dessutom har de verkligen jättegoda smoothies där. Där blir det
häng flera gånger i höst kan jag lova.
Efter stan gick jag och G hem till mig igen för att se på Idol eftersom vi oftast
missar kvällarnas avsnitt får man se dem på dagen istället.

Nu ligger jag och går igenom lite låtar på Spotify. Har lyssnat endel på
Jack Johnson, i love. Nu lyssnar jag på Winnerbäcks nyaste album.
Vet inte vad jag ska säga om det än, men bra är det iaf.
Ska lyssna lite mer nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0