schnappi!

Hallå igen..

Visst har jag fått en ganska fin header jämfört med vad jag har haft?
Fixade ihop den på någa minuter igår när jag inte hade annat för mig.

Idag har det varit skola och jag har haft det trevligt, lektionerna och förläsningarna har varit sådär.
Har massor att läsa denna kurs så jag tycker inte om att jag sitter här.. Men man måste ha lite pauser också annars blir man knäpp.
Sitter nu och äter en äggmacka och ser på matakuten.
Älskar verkligen det programmet. Äntligen några som vill ändra på skolmaten.
Nä dags att fortsätta se!


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Han heter Per Lundberg eller nåt sånt..

2008-10-14 @ 09:32:26
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0