Jobb,

Har varit och pratat sommarjobb med Östra i måndags och fick bra med timmar av dem. Har även haft kontakt med Torshallen och ska kolla vad de har att erbjuda. Fick iaf 5 dagar nu inom närmsta tiden som jag fick jobba på Östra, alltid något! Ska kanske även få jobba lite i påsk om jag har tur. Fick nyss ett sms av städ heden också som undra om jag ville hoppa in på ett städvik i 3 veckor på 75%. Skönt att veta att man har lite jobb så har man inte samma ångest om man är hemma en dag. Får förhoppningsvis jobba lite mer på Park Hotell framöver också! Fick bl.a. vara där i söndags i 5 timmar vilket är bra! Idag ska jag träffa Viktors syster Maria, ska planeras lite inför Viktors 25års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0