Recept & smärta,

Här kommer receptet på beställning: Kesoplättar En liten burk keso 2 ägg 3 msk dinkelmjöl Rör ihop allt och stek som små plättar i pannan. Superenkelt! Jag tog bara halva receptet när jag gjorde till mig själv. Idag har jag upplevt en av de värsta smärtorna i hela mitt liv. Nog för att jag kanske blir lite väl privat nu men det skiter jag i. Satte in en spiral imorse och det gjorde så jävla ont att jag ville skrika, gråta och spy på samma gång! Det ska inte göra så ont som det gjorde för mig men jag har tydligen en liten livmoder och hon fick inte spiralen på plats så hon var tvungen att rota länge och väl. FY FAN VILKEN JÄVLA SMÄRTA!! har legat död i soffan nu och gruvar mig för att kliva upp och ha körlektion i 80min. Hade kunnat ställa in det idag men känner att jag behöver dessa lektioner. Hade egentligen fyra idag men orkar bara två. Dessutom måste Viktor jobba över ikväll också, jävla skit. Kanske imorgon också, vilket är en fin dag för oss..men men. Nu ska jag trycka i mig piller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0