Mmmmmums,

Viktor och jag har beställt ett nytt proteinpulver som jag testade idag, Whey-80 med smak av mintchoklad. Så GOD! Bara den shakern kommer att få mig att vilja träna mer! Igår var jag i Umeå och såg Dalen-Iksu, spännande match som slutade med vinst för Iksu. Kul att se Ella och Bettan på plan och att de gör så bra ifrån sig! Efter matchen skulle vi på godishuset med de andra var så trötta så det blev hemfärd direkt, surt tyckte jag som längtat eftersom jag tycker godisutbudet i stan är dåligt!! Men min fina älskling överraskade med en Marabou bubblor choklad när jag kom hem! Älskar när människor gör små simpla grejer för att få en på bättre humör. I slutet av veckan kommer det hem en rolig sak till mig.. Men det skriver jag om sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0