tristess,

Jag hatar när jag inte vet riktigt vad jag vill. Jag vill ha dåligt väder ute för att kunna ligga hemma under filten, mysa och se på film. Men samtidigt vill jag bli brun och sitta i solen samtidigt som jag tycker det skulle vara jätte jobbigt eftersom jag helst vill ligga under filten inomhus och se film. Men när jag som nu idag ligger under filten hemma och ser film får jag ångest över att jag inte gör ett skit på dagarna och vill iaf sätta igång med min träning. Eftersom sedan när jag har ett jobb så kommer jag vara sur över att jag inte är ledig på dagarna och kan träna hur mycket jag vill. Men just nu känns det så jobbigt att ta sig till gymet och göra övningarna, dessutom är det så FREAKINNNN booring att vara där själv.
Nä, det är inte så jävla synd om mig eftersom det här är det jobbigaste i livet just nu, förutom att jag inte drar in några pengar på nåt sätt.
Ska iaf diska, hänga upp tvätten, duscha och tvätta lite till idag. Sen kanske jag kan se en film?

Kommentarer
Postat av: Soufi

Ska du hänga med på träning hela nästa vecka?? Gratis! Och du slipper träna själv ;)

2011-05-06 @ 17:49:59
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0