Narnia,

Imorgon är det fredag och då åker jag och Viktor till Östersund för att träffa vänner och familj. På lördag ska vi se på bio, Pirates of the caribbean! Spännande, dessutom ska vi se den 15.00. Kommer kännas som att vi är i USA... eller, nä. På söndag är det namngivning för lilla Ella i Ede Bygdegård.
Får hoppas på att Viktor kommer må bättre, han har haft feber (igen) i några dagar men är på jobbet idag. Men tydligen har han ganska ont i halsen. Han var till Vårdcentralen igår men som vanligt hittar de ingenting när man är där.
Idag har jag sett på första Narnia filmen. Bra film men störde mig lite på ungarna i filmen eftersom de var så fula (förlåt för det).
Ska sätta mig och skriva ett litet personligt brev nu om varför jag ska komma in på yrkesutbildningen som målare. Har dock ingen aning om vad jag ska skriva, men det blir nog bra. Efter det ska jag duscha, längesedan jag gjorde det. Usch vad äcklig jag är. Ikväll är det lite städjobb som gäller och kanske vill Viktor se andra Narnia filmen? HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0