Monday,

I fredags valde jag och Viktor att göra god mat med kyckling, asgoda stripsliknande grejer i ugnen, sås och sallad. Båda älskar den maten så det var uppskattat. Vi hade bestämt att vi skulle se Thor på bio klockan nio, Filmen var otroligt bra! Så bra så jag vill se den igen faktiskt.
I lördags hade jag familjen på besök. Det var Pappa, Karina, Johan och Lina som var här. Vi gick på stan och letade skolavslutningskläder åt dem och lite leksaker. Viktor ville inte vara med förrän vi letade efter leksaker och som straff fick han kolla på smycken med Lina. Det var Linas idé, lite roligt tycker jag. Sedan åkte vi förbi hem en sväng så familjen skulle få se hur det såg ut hemma hos oss. Klockan fyra hade vi bokat bord på Ill Padrino. Alltid gott att äta där, jag bestämde mig för att äta en pizza. Men pizza är inte så gott som jag minns det. Efter detta  åkte familjen hem och jag och Vikttor hem till oss.
Jag fick sedan skjuts ut till bonäset för att hänga med Per, Jennie och Ante och se melodifestivalen. Efter en stund fick jag tyvärr sån jävla magknip så jag var tvungen att åka hem. Var hemma precis till melodifestivalen. Stängde in mig på sovrummet med Ipaden och hade ont. Viktor hade Stefan och Björn på besök och grabbarna skulle ut så ville inte förstöra deras kväll.
Söndagen blev mysig med tidigt morgonjobb, mitt städjobb alltså. Resten av dagen bestod av massor med mys. Vi låg i soffan hela dagen och såg på bra serier. Åkte ut till Ström för att bli bjudna på middag och där blev vi ett bra tag. Började kolla på gamla kort, sånt är så roligt! Väl hemma igen för att se Sverige skämma ut sig i VM-finalen mot Finland.
Idag vaknade jag upp med regn mot rutan. Hur mysigt som helst. Bestämde mig för att idag ska jag gymma. Klev upp tog det lugnt, åt frukost och beställde en klocka var till mig och Cam. Sedan tog jag mig i kragen och tog mig ÄNTLIGEN till gymet och insåg att jag faktiskt har saknat det. Körde lite lätt löpning och några övningar. Kände mig trött när jag var klar och bestämde mig för att jag faktiskt ska dit imorgon också.
Nu ska jag duscha och efter det ska jag se. Lady Gaga - The Monsterball Tour at Madison Square Garden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0