helg,

Det har varit en bra helg. I fredags regnade det tråkigt nog men jag och Viktor gjorde det bästa av situationen. Vi behövde mat så vi åkte till Ica och handlade lite och handlade även med oss varsin plocksallad till middag. Eftersom båda älskar när det regnar mot biltak/tält osv. så bestämde vi oss för att äta i bilen. Vi åkte en bit och parkerade oss på ett lugnt ställe och käkade där. Det var skitmysigt, kändes som vi var på semester. Så även fast regn suger så kan man göra nåt bra av det också! Kvällen spenderade jag hos Stinto med Gun, Ella, Nybba och Jansson. Supermysigt att träffa gamla lagkamrater igen! När jag kom hem så kom Viktor precis hem från hockeytittande med grabbarna och vi började se på "I am number four" men vi hann inte se klart hela. Viktor blev för trött och jag kände mig lite nedstämd medans jag såg filmen så för mig var det bara skönt att slippa se klart den.
Lördagen började vi med att se klart på filmen och Viktor kände precis som jag kände igår efter filmen var slut och jag hade samma känsla även under lördagen. Fattar inte varför det blev så, för filmen var inte läskig. Men vi beslöt oss för att se på Family Guy för att bli på bättre humör och det gjorde vi ungefär hela dagen.
På kvällen var det tänkt att jag skulle hänga med Ante och Camzo men Ante blev kvar i Sthlm och Camzo skulle äta lite senare och sa åt mig att kolla om jag kunde hitta på nåt annat under kvällen så jag inte blev helt alone ifall hon inte skulle orka ta sig till stan efter maten. Jag var inte så fest sugen men blev det direkt när jag och Camzo lagt på luren. Ringde några samtal och en timme senare ungefär var jag på plats hos Anna Lindström för att festa med henne och Jennie! Tur att jag har Gun som skjutsade mig dit, tack för det!
Det blev Harrys på kvällen där jag träffade Viktor. Vi var kvar ett tag, vet inte när det blev hemgång riktigt.
Söndagen var som de flesta söndagar brukar vara, inte något speciellt som hände direkt. Mest ryggläge i soffan.
Men nu, nu ska jag ut i soooolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0