trötta,

Det första vi gjorde igår när Viktor kom hem var att hämta bensin på macken för att fylla på i bilen. Det var visst soppatorsk för sen gick bilen så snällt igång. Sedan gick vi tillbaka till lägenheten så Viktor fick dusha och jag kunde göra mig klar med det sista. Vi gick sedan till Public och åt jättegod mat! Jag tog oxfilépasta och  Viktor tog fläskfilé med räkor och tjocka strips till. MUMS! Till detta drack vi en varsin öl. Efter vi ätit var vi sjukt mätta och småtrött så vi gick på Hemköp för att köpa lite glass och godis. Sedan när vi var hemma igen var vi så trötta så Jag spelade lite NHL och Viktor sitt töntiga WOW, hehe. Vid nio bestämde vi oss för att se en film men jag tror att Viktor somnade efter 20min. Blev en tidig kväll igår men mysig. Ikväll jobbar jag till 20.00 då blir det milkshake till kvällsfika!
Nu ska jag ut på en liten mysig promenad, bara min jävla mp3 vill funka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0