feber,

Gick hem från jobbet igår vid halv tre för jag hade haft kramp i magen sen tolv. Hemma åt jag lite fil och vilade och kände mig mycket bättre. Fick samtal av Iksu igår att de ville att jag skulle träna idag med dem och vara med på matchen på söndag och sitta bänk. Jag sa självklart ja!
Men kroppen var tydligen sjuk ändå. Vaknade inatt vid tre och frös skit mycket. Fick dubbla täcken och Viktor som värmde mig men frös ändå. Viktor sa att jag var kokhet och vi gissade på att jag hade feber. Kändes som att jag hade jätte hög feber men det var bara på 38,6 tror jag. Vaknade nästa gång av att jag höll på att koka sönder och kastade av mig alla täcken och filtar. Nästa gång jag vaknade så hade jag tydligen svettats endel för det var så blött i sängen att man kunde trott det regnat inomhus.
Mår bättre nu på dagen har bara typ 0,5 grader mer än vanligt men har ont i ryggen. Men det är nog mest för att jag krampade så mycket inatt när jag frös.
Ringde Elin.G nyss och kollade hur hon var sjuk på för sätt och det verkade vara likadan sjukdom vi råkat ut för.
Trist att bli sjuk, nu kan jag inte vara med på träningen med Iksu ikväll. Men tills på söndag är jag säkert frisk!

Kommentarer
Postat av: Angelica

den heter http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/



Krya på dig birdie & ses imorrn!

2011-04-01 @ 11:30:00
URL: http://septemberpyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0