droppar,

Igår var en tung dag. Lång dag, slutade 20.00. Skit på jobbet, mer vill jag inte säga. Ringde mamma hem från jobbet och fick ur mig mycket ilska. Väl hemma blev jag trött men fortfarande arg.
Viktor kom hem lite senare och frågade hur jag var. Jag kunde inte ens svara. Jag svarar alltid med tårar när någon frågar hur det är även om det inte är så dåligt. Försökte hålla mig hela kvällen men sen när han sa att jag såg så ledsen ut, så brast det. Jag är bara så trött. Men kunde ändå inte sova. Kroppen vill gråta men jag förstår inte riktigt varför. Hoppas det bara är hemlängtan. Men sen är det lite jobbigt på jobbet också. Imorse när Viktor skulle på jobbet kände jag mig fortfarande ledsen. Somnade om och vaknade av att jag grät. Drömde att mamma nästan dog inatt. Om jag gråter när jag vaknat är det oftast därför.
Jag orkar inte att min kropp alltid reagerar med tårar. Jag kan inte ta en konflikt utan en tår. Allt blir så löjligt dramatiskt.
Tur jag har Viktor, han är så fin. Synd bara att han måste trösta mig så ofta, pga av andra människor.

Kommentarer
Postat av: Lena Ljunggren

De där tårarna kan vara jobbiga, jag vet för det är exakt likadant för mig... Kram på dig iaf å jag hoppas vi ses nästa helg! =)

2011-03-18 @ 11:46:52
Postat av: Anonym

Alla reagerar vi olika och att gråta är ditt sätt att reagera på och ventilera dina känslor oxh

2011-03-18 @ 13:42:39
Postat av: Soufi

Det är nåt allvarligt fel på min telefon, hinner inte skri

2011-03-18 @ 13:47:32
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Soufi

Det är nåt allvarligt fel på min telefon, hinner inte skriva klart innan det skickas iväg.. Det är iaf absolut inget fel på att reagera och ventilera sina känslor med tårar. Jag grinar när jag blir arg och frustrerad, det är tydligen så våra kroppar reagerar när vi har de känslorna. Hoppas du får en bättre dag idag! Du ska ju till Umeå :) kramar soufi

2011-03-18 @ 13:50:36
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Mor

Jag blev ju tvungen nu att gooogla på gråt. MAn gråter bla för att man är ett flockdjur!! Och anledninge till att man mår bättre efter gråt är att stresshormonerna går ner efter gråten. Det skulle ju kunna vara en anledning till varför du har lätt att gråta, du är för stressad över saker när de händer. Puss dottern mamma älskar dig och är inte tänkt att dö på många många år ännu

2011-03-18 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0