bra dag,

Vaknade upp med ett härligt humör idag. När Viktors väcklarklocka ringde så låg vi kvar och myste i en evighet, kändes det som men det var säkert max 10min. Jag var ganska pigg redan då men valde att sova vidare. Klev upp strax före åtta istället. Har mest suttit framför datorn hittils. Ska plocka upp lite grejer i lägenheten nu hade jag tänkt. Idag jobbat jag bara fyra timmar. Känns riktigt skönt. Sen idag ska vi förbi Djurmagazinet för att titta på fiskar och sedan på Barnens hus för att hitta en present till Theo. Känns som att jag letat överallt men hittar inget jag vill ge honom. Ska förbi gymet efter jobbet också. Eller näääääe, det kan jag ju inte kom jag på nu. Har ju inte stämplat kortet så jag får inte gå. FAN OCKSÅ! Jag som var sjukt peppad på att gå idag. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0