borta bra men hemma bäst,

Trodde aldrig att jag skulle säga så om Hammerdal/Örnsköldsvik. Helgen i Hammerdal har varit mysig och lugn. Vi har inte gjort speciellt mycket då vädret inte varit på vår sida. Men jag har äntligen fått träffa bäbis Ella vilket jag längtat efter. Men bara efter två dagar kändes det att man längtade hem. Så vid tre på söndagen tog vi bilen hem till Övik igen. Ikväll ska vi ta ner lite grejer till källaren och ordna med det sista hemma så det inte ser så stökigt ut hemma.
Nu är det klart att Örnsköldsviks Innebandy inte har något damlag i elitserien nästa säsong. Grymt tråkigt tycker jag men inte helt oväntat.
Nu ska jag äta lite frukost och göra mig klar inför arbetet, efter jobbet blir det gym.
Viktor och Jimmy skakar hand. Jimmy med sin "strong hand"
Lina gör sig festfin
Johan
Älskling leker med Theos traktor. Theo och Viktor blev bästa kompisar.
Jag fick mysa med Ella!

Kommentarer
Postat av: bror

sjukt äcklig bild

2011-03-29 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0