Jämtland,

Då har det gått ännu ett par dagar utan uppdatering. Har som sagt varit hemma i Jämtland och hälsat på. Var en trevlig helg med fin skolavslutning och mysigt hemma. Var bra väder under helgen så jag passade även på att försöka skapa en sorts bränna. Mammas födelsedag var mysig med lite shopping och mat på Olearys. Saknade Viktor en del under helgen när man vant sig med att han brukar åka med och Theo frågade då och då var han var. Så fort telefonen ringde så trodde han att det var Viktor. Åkte tillbaka på söndagkväll och där hämtades jag av Viktor och hemma blev det filmmys.
Har börjat mitt sommarjobb på Ica nu också. Har hunnit jobba två kvällar och imorgon blir det min första dag.
Igår så blev det fiske för andra gången denna sommar men fortfarande ingen fisk. Det finns fan ingen fisk i strömsån eller så är det för att Erik ville att jag skulle meta med majs. Det gick inte alls.
Nu ska jag strax iväg till Nybba där även Ella är, blir en mysig kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0