underbara fredag,

Äntligen är fredag här, som jag har längtat!
Blir en lugn helg i helgen, skönt tycker jag. Viktor och jag åker nog till Umeå en sväng på lördag för att vfixa mitt gymkort och köpa nya innebandyskor till honom. Vad som ska göras resten av helgen är en gåta, men det blir nog kul ändå! Ska ha praktik på söndag mellan 12-15 vet jag.
Igår gick nån grej sönder i Viktors bil så vi hoppas den hinner bli färdig eller att vi kan låna en annan bil på lördag. För jag vill ha mitt gymkort nu!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Varför skall du fixa gymkort i Umeå för? Är det inte lite väl långt att åka bara för att träna?

2011-01-28 @ 20:57:31
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0