snurrig,

Har varit lite jobbigt under morgonen att inse att det inte är fredag idag. Har haft den känslan i kroppen under morgonen och det är skitjobbigt eftersom det är både jobb idag och imorgon som väntar. Men dagarna går fort så det är rätt lugnt. Imorse när jag skulle skära gurka till mina mackor skärde jag mig själv på tummen. Eller jag rev mig på tummen eftersom jag skär gurkorna med osthyvel. Trodde det inte skulle göra så ont men det har både blött lite och svider nu. Tur jag hittade lilla skinnbiten, rätt ofresh om den hade varit kvar på osthyveln.
Nu har jag och Viktor typ målat klart i hallen och det blev mycket bra. Äntligen är det fula gröna borta!

Kommentarer
Postat av: bror

emelie det heter skar inte skärde ;)

2011-01-28 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0