pennie,

Jobbintervjun igår gick okej, var inte så nervös som jag brukar vara. Jobbet jag har sökt var på Waynes Coffehouse. Får veta om en vecka hur det har gått.
Igår efter jag ochViktor ätit älskade Falafel till middag så satte vi igång att måla om i hallen. Dun är färgen som ska målas och man kan lika gärna säga vit. Ikväll är det tänkt att det ska målas lite till. Jag tycker det är skitkul att få måla och ska snart börja måla på min tavla jag fick i julklapp av Thomas, Lena & Theo. Hann även hänga ett tag med Pennies igår och reta katten Safari ett tag. Vi zappade över på 1an då och då för att hoppas få se Elin Tjärnström i bild som var på idrottsgalan, tur som vi hade så filmade de henne.
Idag ska jag hälsa på hos Pennies igen, rättare sagt... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0