kult,

Idag har jag sprungit på stan med Nybba för att hitta en BH åt henne, att det ska vara så svårt att hitta ett plagg man använder typ varje dag. Tillslut hittade vi en som var bra på Fin In Under men då kostar det en bra slant också.
Halv tolv tog vi en fika tillsammans med en av mina favoritmålvakter TeezZZzaaan, blev en tacotallrik och chokladboll på UH. Men chokladbollen var så jävla äcklig så den lämnade jag.
Har även fixat alla papperen och pratat med David på Waynes. Imorgon börjar jag 10 och jobbar till 16. Blir riktigt kul och spännande det här!
Ikväll ska jag åka med Nybba till Stinto, det längtar jag efter jätte mycket också. Träffade Stintos bror Martin idag på Ur & Penn, längesen man träffade gamle coach.

Fick denna låt skickad idag från bror. Han tänker på mig säger han, förutom det med drogerna då såklart!


Kommentarer
Postat av: Soufi

Hur är det möjligt att chokladbollen på UH är äcklig?? Dem är ju svingoa!

Kuuul Lillan, då kommer jag och handlar latte av dig när jag befinner mig i stan. Då kan du ge mig en stor fast jag betalar för en liten ;)

2011-01-20 @ 09:29:24
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0