tacksam,

Igår fick jag ett sms av min hyresvärd att det är någon som vill komma och kolla på min lägenhet idag efter lunch. Smått panik fick jag eftersom min lägenhet såg ut som SKIT och sen Jimmy, Viktor och Christine bott där i 2 dagar såg det ut som ett HELVETE där!
Men tack vare min snälla vän Jennie (som är sjuk i huvudet eftersom hon älskar att städa) så löste det sig bra. Hela gårdagen var hon och städade i min lägenhet och packade saker. När ja slutat jobbet 20.00 kom jag för att hjälpa till mmed det sista. Per och Jennie hjälpte till med att packa bilar och frakta grejer. Så nu är det fullt  med saker här i lägenheten men jag har packat upp en hel del under morgonen. Nu ska jag göra mig klar för arbetsförmedlingen och sedan optiker och tillsist fyra timmars jobb. Efter detta ska jag hem igen och fortsätta packa upp saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0