hurra hurra hurra,

Idag fyller jag 23år. Det låter så sjukt gammalt så jag måste sluta säga min ålder. Jag är inte 23år det kan vemsohelst intyga på! Hur ska jag då fira på bästa sätt? Jo, jag ska nämligen på min allra första Gyn-undersökning idag 10.30, härliga för mig va? Fast iofs, skönt att få veta om köttrosen är som den ska, eller om den behöver vattnas lite, hehe..
Nä, men det här kommer bli en bra dag. Jobb 11.30-15.30. Hem, duscha, ta emot människor, äta gott och vara glad. De blir bra det!
Här kommer en bild från när jag var 22 och hade festivalfest;
Den är lite suddig, precis som hela den kvällen var!
Ser nu att jag sitter i Jennies soffa, det hade jag glömt bort.. vi
var ju hos erik å per ju!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Du ser mycket yngre ut på bilden när du var 22 än vad du gör nu ;) Grattis på födelsedagen och hoppas muttan var i bra skick :) Kramar!!

2011-02-08 @ 19:32:39
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0