fucked up!

Idag ar bada mitt tangentbord och min hjarna fucked up. Vi borjar med tangentbordet. Jag kan inte skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet och allt annat ar pa fel plats. Vad ar det for knapp man rakat komma at.. har namnligen varit med om detta forr ett x antal ganger!
Nu till min hjarna. Imorse nar Viktors vackarklocka ringde sa fattade jag ingenting. Tre fragar kom upp i mitt huvud.
1. Vem ar jag?
2. Var ar jag?
3. Vad gor jag?
Alltsa det var sa sjukt akligt, det var som att hjarnan var total raderad pa all information som finns.
Jag kollade pa Viktor och det hann ga nagra sekunder sa vaknade hjarnan till och jag var normal igen. All samlad skit i hjarnan var tillbaka!
Fucked up i say!

Kommentarer
Postat av: MOR

Snälla Emelie, men så där förvirrad är du hela tiden, du kommer bara inte ihåg det.... :) Löv ya

2011-02-24 @ 19:38:38
Postat av: emelie

tack mamma.. löv ya to!

2011-02-25 @ 08:45:19
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0