still sick,

Det blir inte bättre. Igår kände jag mig rätt okej och hade bestämt mig för att jobba idag. När jag klev upp imorse kände jag mig fortfarande konstig i kroppen så jag tänkte att jag måste kolla om jag fortfarande har feber, and so i have! Hade 38,5 imorse och nu i skrivande stund sitter jag och svettas som fan i underkläder. Blev alltså inget jobb idag utan en sväng förbi Vårdcentralen för att se att jag inte hade nåt riktigt skit i kroppen eftersom jag haft ont i halsen också. Men som vanligt hittades det inget och jag blev endast 150kr fattigare. Vägen hem var riktit pain. Skitväder ute och bärandes på en halvtung ica-kasse med sjukmat. Jag blev så jävla trött så direkt när jag kom hem la jag mig på soffan och andades ut. Fick skitont i bröstet och kroppen efter den promenaden.
Nu ska jag lägga mig i soffan.. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0