Stjärnor,

Helt sjukt vad upptagen jag varit de senaste dagarna. Har inte haft tid till mycket annat än Innebandy. Torsdag till Söndag har det varit Nolia Cup som vi gíck ganska enkelt segrande ur. Vann finalen med 10-2 mot Dalen. Nolia Cup har inte känts jätteviktigt för mig eftersom vi också haft teambulding under helgen som varit riktigt rolig. Vi sov ute i stugor under lördagen och paddla forsränning. Det var en adrenalinkick utan dess like! Dessutom var det svinigt kallt med 12 grader i vattnet.
Under Måndag och Tisdag har det varit vandring och tältning med klassen. Även det har varit mycekt trevligt. Jättefin natur och kul att varit där Ronja Rövardotter spelades in. Roligast var det på Måndagkväll när vi kollade på stjärnorna och jag lyckades hålla Elin och Marielle uppe lite extra länge så jag fick titta ordentligt. Tur som vi även hade såg vi ett otroligt stjärnfall som lös upp hela himlen. Det var väldigt nära att jag skulle sova där på stranden under stjärnorna men tyvärr var det alldeles för mycket mygg och vi hade inge myggmedel alls.
Jag har haft grymt roliga men skitiga dagar.
Idag kom jag hem vid tre och följde med Nybba på gymet vid fyra. Sedan har vi ätit god sallad, massa onyttigt och sett på Idol. Nu är verkligen hösten på gång. Snart ska jag sova, måste bara vänta på att tvätten blir klar först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0