Ny lektion,

Sista skoldagen för denna vecka. Idag går vi bara fram till lunch vilket är väldigt skönt. Enda lektionen idag är Anatomi/Fysiologi tror ja det heter. 
Nolia Cup har också startat. Igår mötte vi IBF Dalen som är ett div 1 lag och jag vet inte vad vi vann med typ 10-2 eller nåt. Sjukt tråkig match som jag stod. Ikväll möter vi Skellefteå.
Ikväll så kommer jag sova hos Frida Eriksson och sedan på lördag ska hela laget sova på nåt ställe vi inte fått reda på än. Så jag kommer inte se min lägenhet förrän på söndagkväll en sväng. Sedan på måndag är det ju tältning med klassen. Kommer längta till Tisdagkväll känner jag nu.
Nä, dags att cykla till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0